fbpx Skip to content
2521046981
info@tofilologiko.gr
2521046981
2521046981

Ποιοι Είμαστε

Το Φροντιστήριό μας λειτουργεί από το 1994 στη Δράμα. Είναι από τα πρώτα εξειδικευμένα φιλολογικά φροντιστήρια Μ.Ε. στην πόλη μας. Γρήγορα καθιερώθηκε στο χώρο, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη της τοπικής κοινωνίας, λόγω των καλών επιδόσεων των μαθητών και της επιτυχίας τους στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Παρά τους περιορισμούς του φροντιστηριακού έργου, στόχος της ομάδας μας ήταν και είναι πάντα η καλλιέργεια της κριτικής ικανότητας των μαθητών, του διαλόγου μέσα στην τάξη και η πολύπλευρη θεώρηση των γνωστικών αντικειμένων και της διδακτέας ύλης. Γι’ αυτό το λόγο στο πλαίσιο της διδασκαλίας εντάσσουμε την προβολή ταινιών, βιβλιοπαρουσιάσεις, χρήση διαδραστικού πίνακα σύγχρονης τεχνολογίας, ανακοινώσεις για γεγονότα της επικαιρότητας και ενημέρωση για τα πολιτιστικά δρώμενα της Δράμας.

Στο φροντιστήριό μας διδάσκονται όλα τα θεωρητικά μαθήματα όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου. Συγκεκριμένα:

A’ Β’ Γ’ Γυμνασίου: Αρχαία Ελληνικά και Νεοελληνική Γλώσσα
Α’ Λυκείου: Αρχαία Ελληνικά και Νεοελληνική Γλώσσα
Β’ Λυκείου: Αρχαία Ελληνικά, Νεοελληνική γλώσσα και Λατινικά
Γ’ Λυκείου: Αρχαία Ελληνικά, Νεοελληνική Γλώσσα, Λατινικά, Ιστορία, Κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας. (αυτά θα ήθελα να τοποθετηθούν σε πίνακα)

Κάθε καθηγητής ειδικεύεται σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα, για τα οποία έχει διαμορφώσει ένα πλούσιο υλικό. Το υλικό αυτό αποτελεί συνδυασμό της σχετικής βιβλιογραφίας και της γνώσης που αποκόμισε ο κάθε διδάσκοντας μέσα από την πολύχρονη διδακτική του εμπειρία. Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, ο κάθε καθηγητής παρέχει στους μαθητές του έντυπο και ψηφιακό υλικό το οποίο εμπεριέχει τόσο θεωρητικό όσο και πρακτικό μέρος. Αυτό προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών και τις αλλαγές της διδακτέας ύλης.

Η κατανόηση της διδακτέας ύλης και επιδόσεις των μαθητών ελέγχονται με προφορικές και γραπτές δοκιμασίες μέσα στην τάξη και με συχνά επαναληπτικά διαγωνίσματα τις Κυριακές, πέραν του εβδομαδιαίου προγράμματος.

Τα τμήματα, είναι ολιγομελή με τη μεγαλύτερη δυνατή ομοιογένεια, έτσι ώστε ο κάθε μαθητής να ενσωματώνεται αβίαστα στο τμήμα και να αποδίδει το μέγιστο των ικανοτήτων του.

Ένα ιδιαίτερο γνώρισμα της ομάδας των καθηγητών ”του φιλολογικού” φροντιστηρίου μας είναι η ηθική και ψυχολογική στήριξη προς τους μαθητές μας που διανύουν μια κρίσιμη περίοδο της ζωής τους, την εφηβεία. Η πολύωρη συνύπαρξη στον ίδιο χώρο ευνοεί την ανάπτυξη σχέσεων κατανόησης και αμοιβαίας εμπιστοσύνης, που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την διαχείριση του άγχους και της ψυχικής και σωματικής κούρασης.

Η Φιλοσοφία μας

Το κεφάλι του παιδιού δεν είναι δοχείο για να το γεμίσουμε. Είναι σπίρτο και ανθρακιά που περιμένουν το σπινθήρα για να πυρακτωθούν

Το φροντιστήριο

Χρίστος Τσολάκης

Σκοπός του δασκάλου είναι να μαθαίνει στο μαθητή πώς να μαθαίνει, πώς να δημιουργεί πώς να συνδημιουργεί με τους συμμαθητές του σεβόμενος τον πλανήτη Γη με τα πλάσματά του.Η γνώση, η σκέψη, ο λόγος η τέχνη ελευθερώνουν τον άνθρωπο και τον οδηγούν στην πληρότητα.

Το φροντιστήριο

Χρίστος Τσολάκης

ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Το φροντιστήριο

Γεωργία Μυλωνά

Γεννήθηκε το 1969 στη Δράμα. Αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου το 1992 με ειδίκευση στη Νεοελληνική Λογοτεχνία. Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος ανταλλαγής φοιτητών Erasmus φοίτησε για ένα εξάμηνο στο King’ College του Λονδίνου. Άνοιξε το φροντιστήριο “Το Φιλολογικό” το 1994. Δίδαξε όλα τα γνωστικά αντικείμενα της θεωρητικής κατεύθυνσης. Τα τελευταία χρόνια, κυρίως διδάσκει τη Νεοελληνική γλώσσα στη Β’ και Γ’ Λυκείου και τα Αρχαία Ελληνικά (συγκεκριμένα το διδαγμένο κείμενο) στη Γ’ Λυκείου. Ενδιαφέρεται για τα νέα επιστημονικά δεδομένα της γλωσσολογίας, της διδακτικής, της ψυχολογίας, της παιδαγωγικής, της φιλοσοφίας. Επιδιώκει την αξιοποίηση αυτών των δεδομένων στην καθημερινή διδακτική πράξη και επικοινωνία με τους μαθητές. Στόχος της είναι η καλλιέργεια ενός θετικού κλίματος στην τάξη, ώστε να αγαπήσουν οι μαθητές τη γνώση, να μάθουν τρόπους κατάκτησής της αναπτύσσοντας την κριτική σκέψη. Το ζητούμενο είναι τόσο οι υψηλές επιδόσεις τους στο σχολείο και στις εξετάσεις όσο και η απόκτηση εφοδίων για όλη τους τη ζωή.

ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΑΣ

Κάθε καθηγητής ειδικεύεται σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα, για τα οποία έχει διαμορφώσει ένα πλούσιο υλικό. Το υλικό αυτό αποτελεί συνδυασμό της σχετικής βιβλιογραφίας και της γνώσης που αποκόμισε ο κάθε διδάσκοντας μέσα από την πολύχρονη διδακτική του εμπειρία. Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, ο κάθε καθηγητής παρέχει στους μαθητές του έντυπο και ψηφιακό υλικό το οποίο εμπεριέχει τόσο θεωρητικό όσο και πρακτικό μέρος. Αυτό προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών και τις αλλαγές της διδακτέας ύλης.

Η κατανόηση της διδακτέας ύλης και επιδόσεις των μαθητών ελέγχονται με προφορικές και γραπτές δοκιμασίες μέσα στην τάξη και με συχνά επαναληπτικά διαγωνίσματα τις Κυριακές, πέραν του εβδομαδιαίου προγράμματος.
Τα τμήματα είναι ολιγομελή με τη μεγαλύτερη δυνατή ομοιογένεια, έτσι ώστε ο κάθε μαθητής να ενσωματώνεται αβίαστα στο τμήμα και να αποδίδει το μέγιστο των ικανοτήτων του.